My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

April 26, 2011

WOOLEN BIRD FEEDER * VLNĚNÉ KRMÍTKO

felted by wet technique of natural gray and dyed burgundy wool.

well, I will not pretend that these photos are fresh. I confess without torture, there are from last summer. I fill my feeder with sunflower seeds from spring to winter and as you can see, it is very popular. 
 

filcováno namokro z přírodní šedé a barvené vínové vlny.

dobře, nebudu předstírat, že tyto fotky jsou čerstvé. přiznávám bez mučení, že jsou z loňského léta. krmítko plním slunečnicí v létě v zimě a jak je vidět, je stále velmi oblíbené. 







2 comments:

  1. Vy jste neuvěřitelná... Samá kouzla tady, ale krmítko je fakt špek. Neuvěřitelná nádhera a krásná myšlenka. J.

    ReplyDelete
  2. Jani, děkuju!
    Vaše uznání mě neskutečně těší. nápad na krmítko ke mně totiž přišel odněkud shůry, nic takového jsem nikde neviděla. a je oblíbené stále stejně...
    nakoukla jsem na Váš blog a otevřel se mi další kouzelný svět. zase se přijdu pokochat.
    mějte se hezky,
    Cal

    ReplyDelete