My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

January 9, 2013

nohy v teple * warm feet








* vánoční dárky. ten první už je z loňska. plstěné bačkory pro muže. za sdílení postupu velice děkuji milé Ditě! nemám je tak pravidelné, jak umí Dita. ale slouží, za ten rok jsou ochozené. chodidlo je podšito semišem, aby neklouzalo. je to má oblíbená šedá vlna. kdykoli můžu vzít kousek vlny, doplstit, opravit. byl to radostný vánoční dárek, stejně jako ten další.

* ponožky jsou darem letošních vánoc. nedělala jsem je! nikdy jsem ještě nepletla ponožky, ale přeju se to naučit. snad to jednou dokážu. tyto ponožky jsem získala výměnným obchodem od šikovné kamarádky Lenky. dodala jsem svou ručně předenou šedou vlnu a přišla mi tahle nádhera. díky, Leni! škoda, že neumím líp fotit.

* hand felted shoes of grey sheep wool. hand knitted socks of hand spun wool. keep your feet warm, is cold.

3 comments:

  1. Papučky jsou dobrý, a supr je i to, že jdou snadno opravit:-)))
    Ponožky vypadají parádně, občas taky nějaké tlusté upletu, ale jen na dvou jehlicích, na čtyřech neumím:-))
    Ajka

    ReplyDelete
  2. Hani, papuče jsou skvělé a ponožky se u nás doma využívají hojně :-D. A protože naše holky rády chodí bosky, tak je využívají 100%.

    ReplyDelete
  3. Ajko, aspoń na těch dvou jehlicích bych to chtěla vyzkoušet.
    Jitu, ponožky docela jedou a hoří, řekla bych. s dětmi určitě... já vím, že v pletení a háčkování jsi zkušenější, je to fakt v rodině praktická věc a doufám, že se ještě zdokonalím. i když ty ponožky mi přijdou fakt těžké... ale prubnu to jednou snad určitě.

    ReplyDelete