My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

January 15, 2014

dárky * presents


















* dárky, které mě nejvíc potěšily. od těch, kteří vědí, co mám ráda. vzácní mi lidé.
* dřevěné formy na perníčky nebo sušenky. už léta si je přeju.
* plstěný závěs v mých oblíbených barvách. (ať dělám co dělám, stále se kolem mě opakují.) vím, kolik práce to všechno dalo. jen zavěsit kuličky (a je jich tolik!) je práce na spoustu času. jak teprv trvá kuličky vyplstit... jak dlouho trvá ořezat klacík kapesním nožíkem, to nevím. prý to bylo mnohem déle, než čas plstění a navazování kuliček. visí na čestném místě. obdivuji povrch klacíku, mnohé stopy nože, které se mi nedaří zachytit na fotce.
* taky hodně knížek, jako vždy. (modrá liška mi orosila oči. Z. ví...) miluju ty dětské. nejvíc čteme Astrid Lindgrenovou. troška Baobabu. Rostlinopis a Vánoční knížka. Můj medvěd Flóra, Madynka a Heidi. důležité jsou ilustrace... ležet v posteli a společně si číst a prohlížet. ještě tři další knížky, ze kterých se radujeme, mají nádherné ilustrace, jsem si nechala na samostatný příspěvek, někdy příště.
* nešlo by to bez pomocníka do kuchyně. geniální!
* vánoce byly klidné, pěkné, naplňující. bez všech zbytečností, bez stresů, povinností a spěchu. díky za to.



4 comments:

  1. Krásný dárky! Tu fotku klacíku jsem si hned rozklikla, abych si jí prohlídla ve větším, jak mě zaujal ten jeho povrch... a pak tady čtu, že je to ořezané kapesním nožíkem... to je úžasné :-)

    ReplyDelete
  2. jsem taky stále nadšená :) jo, ten klacík je úžasný, jen na tom místě, co jsem to pověsila, není tolik světla, tak to nejde úplně dobře vyfotit. vážím si každýho zářezu :-)

    ReplyDelete
  3. mám viset vánoční výzdobou na březové větvi a přemýšlím co tam zavěsit k jaru ... bambulky !!!

    ReplyDelete