My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

June 3, 2014

nová ucha * new handles











* nová ucha ke kabelce. moje oblíbená sametová. ta stará ucha se časem opotřebovala, proto jsem je ustřihla a ušila nová. měla jsem po ruce samet o odstín tmavší, tak jsem nehledala stejnou látku, i když někde na spodku kupičky určitě byla. takhle se mi to totiž líbí! taky způsob uchycení uch; jsou překrytá záplatami z odstřižků oblíbené drobně kvítkované látky... no ano, asi si tento způsob zas někdy zopakuji.
* brož vyrobila Venia z Pupa Art, zde. Venia znamená laskavost.

6 comments:

  1. Moc pěkné, Hani! Takové něžné.:)

    ReplyDelete
  2. děkuju, Leni, za návštěvu a milá slova. dívala jsem se k tobě a vidím slibný vývoj! držím palce, ať to jde dobře dál...

    ReplyDelete
  3. Ahoj Haničko, moc zdravím!!!! Taška krásná a když je ze sametu, tak musí být moc příjemná. Nová ucha krásně ladí a brožka taky. Přeji krásné dny plné pohody a radosti a už se těším na další tvořeníčko.

    ReplyDelete
  4. ahoj Jitu, díky! i tobě krásné dny přeji. dnes jsem obdivovala tvé předení, máš toho tolik za sebou, klobouk dolů.

    ReplyDelete
  5. Pěkné Hani, jsi šikulka:-)

    ReplyDelete