My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

June 26, 2014

školní taška * school bag



















* taška pro synka. v září půjde do školy. máme ji hotovou už asi dva měsíce. nebo tři?... já se znám, jak mi vše dlouho trvá... a taky, původně jsem vyrobila aplikaci draka jako ozdobu na zimní bundu, ale pak mi bylo líto ji tam přišít (když jsem si představila, jak se válí někde ve sněhové břečce a drak dostává zabrat, praný týden co týden i několikrát...). drak tedy čekal na důstojnější místo.
* dcerka měla v první třídě tuhle tašku. na druhou třídu už jsme pořizovali větší. tak nám zbyla taška v dobrém stavu. taška taky trpělivě čekala...
* nejdéle čekaly staré kalhoty po sestře. ty byly staré snad přes dvacet let, nemůžu tomu uvěřit, ale už to tak bude. občas jsem z nich stříhla kousek na nějakou aplikaci... ten malý puntíček se mi totiž hodně zamlouvá. 
* na tašku už jsem dostříhala kalhoty celé. vyztužila vlizelínem... 
* synkovi se taška líbí. má totiž stejnou aplikaci na plstěné peněžence. za nápad na draka děkuji kamarádce Ditušce, která mi dovolila jej použít.
* i když na školu si ještě počká, vyžádal si tašku na plavání, kam jezdil se školkou :)

2 comments:

  1. No pááni Hani, co ty všechno nedokážeš .... na školní tašku bych si fakt netroufla:-)
    Ajka

    ReplyDelete
  2. Ajko, děkuji, ale tu tašku jsem nedělala, je to jen recyklace té staré a nově potažená je jen klopa :) tašku do školy bych dělat fakt nechtěla :)

    ReplyDelete