My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

October 8, 2014

růžové kabelky * pink hand-bags




























* ještě něco z radostného letního šití. šaty, koupené v sekáči, úplně nové s visačkou, ale neseděly. vlněná sukně, dostala jsem, taky nesedla. obojí z krásných látek, takže to bylo jasné. jednou se budou hodit. dražší byly u obou kousků podšívky, protože to jsou nově koupené látky.
* kabelka pro dcerušku a jedna taky mimochodem pro mě. nevím, jak je to možné, pořád potřebuju novou tašku, kabelku. stále mě napadají nové možnosti...

* a ještě jedna, vzpomínka na letní cestování. do barvy. 



* čtenářský deník. nezklamala. jemný vtip. baví mě ten kontrast, navenek se téměř nic neděje, společenský život smetánky, starosti jako s kým si zatancovat na plese a koho si vzít... ale všechny zdánlivé banality podány s takovou důležitostí... skoro jako můj život... opět do vany ideální čtení. čtu se stálým úsměvem. její popisy a dialogy miluji. 
navazuji další knihou. nevadí mi pomalé rozvláčné čtení, do kterého se nořím jak do teplé vody ve vaně. vychutnávám. 
s malým čteme v pelíšku. probrali jsme detailně otázku reprodukce, průběžně pročítáme toto, procvičujeme písmenka a kocháme se ilustracemi Andrey Tachezy. a pak, opakovaně jsou na pořadu Punťovy příhody, velice oblíbené. máme je ve třech svazcích a ačkoli větší dítě se poté, co je všechny zhltlo, nad jejich naivitou poněkud ošklíblo, my ostatní Punťu milujeme. hlasitě předčítáme veršované texty. je to totiž tak blbé, až je to krásné a navíc, byla to dobrá investice. tři svazky zakoupeny v charitě po deseti ká čé...a já vysledovala, že se prodávají pro sběratele až za tisíc korun. jednou budem v balíku.

2 comments:

  1. Walden jsem četla, to je úžasná kniha :-)

    ReplyDelete
  2. viď, Aničko! pořád si ji vychutnávám. jdu zase...

    ReplyDelete