My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

February 12, 2015

nákrčník * a cowl


























* první zub, a od té doby už i druhý. jo, něco i víla donesla :)
* a nákrčník, pletený loni, ale neměla jsem ho k čemu nosit. ještě čekal na čepici. 
* lamí vlna sčesaná s ovčí. jednoduché pletení...a jako speciální, velmi drahý pozdrav od Vlaďky jsem do něj připletla vlnu přírodně barvenou houbami a indigem, kterou jsem od ní dostala a upředla. žlutá, růžová, odstín dočervena, to jsou houby. krásné a kouzelné pro mě, mít trošíček od Vlaďky ve svém nákrčníku.
* je hebký a hřeje. požitek.

7 comments:

  1. Tak já teď teda nevím, já opravdu neumím příst. :DDD
    Hani, dotaz z kategorie blbých, Sokol je opravdu Sokol? ♥

    ReplyDelete
  2. Lucko, a už zkoušíš příst? jestli začínáš, tak ono to přijde, neboj. já nejsem žádný expert v předení, ale stačí.
    Sokol a Opi (Bílá Opice) jsou takové rodinné přezdívky, vlastně si to děti vybraly, a i dospělí...tuhle jednou byla taková příležitost...a už to některým zůstalo. a Sokol je rád Sokolem. :)

    ReplyDelete
  3. MyWay a Ajko, díky vám. ale jak jsem se dívala na MyWay, tam je to ještě jiná liga v pletení a háčkování, a proto si vážím ocenění.

    ReplyDelete
  4. Nákrčník vypadá moc hezky, jen neznám ten materiál. Na první pohled se mi zdá kousavý, ale zdaní asi klame.

    ReplyDelete
  5. asi jak z něj trčí ty chlupy, tak se zdá kousavý? ale nekouše vůbec. je hebký. lama je super jemná a ta ovčí vlna je trošku hrubší než lama, ale taky nekouše.

    ReplyDelete