My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

October 17, 2015

šatová taška * dress bag












































pokud ještě náhodou nevíte, že  NEJ šicí stroje je seriózní firma, chci se podělit se svou zkušeností.
měla jsem šicí stroj dvakrát v opravě a vždycky po čase se zase závada objevila. obrátila jsem se na Lenku a jejího muže. a co jsem dostala?
okamžitě ten den detailní instrukce v mailu, co a jak mám vyzkoušet, vyměnit, poladit. psala z mobilu z dovolené od moře.
když to nepomohlo, volal mi Lenčin muž skoro hodinu v neděli večer a zkoušeli jsme spolu po telefonu stroj opravit (!)
trpělivě mi říkal, co odšroubovat, co zkontrolovat, co vyzkoušet.
závadu jsme nenašli.
nechtěl poslat peníze za konzultaci. zaplatíte, teprve až si budete naprosto jistá, že stroj je v pořádku. tuhle větu jsem od něj slyšela ještě víckrát.
poslali cívkové pouzdro, ať vyzkouším, jestli to není tím. zase ještě nechtěli zaplatit.
nebylo to tím.
poradil, jak mám stroj pořádně zabalit, aby se s ním nic nestalo. ale klidně si to nechte opravit od toho vašeho místního opraváře, když říkal, že se staví.
nestavil.
přijelo PPL a stroj odvezlo. nikam jsem to nemusela táhnout.
za pár dní volá, že žádnou závadu neobjevili, stroj šije dobře, aspoň stroj poladili, aby šil ještě líp, a posílají zpět. stále nechce nic platit, ani za dopravu. přitom jsem podepsala, že při převzetí zaplatím za opravu i dopravu.
stroj mi PPL přivezlo až domů.
to jsem z toho jelen. fakt nevím. stroj přišel a šije zase dobře. říkají, že ho neopravili, ale vlastně ho opravili.
skoro násilím jsem z něj v telefonu vymáčkla částku, kolik jako by to stálo. šijte s tím aspoň 14 dní a když to bude v pořádku, tak pošlete peníze. no je tohle možný? kdo se takhle dneska chová?
poslala jsem peníze hned. a ještě i něco navíc.
a šiju opatrně a dávám pozor na nitě a na všecko...aby se to zas nerozhasilo. 
ale co se dneska nevidí. ta ochota poradit, věnovat čas. zájem především o věc, aby to bylo v pořádku, abych byla spokojená. až teprve potom o peníze. 
úžas.
děkuju, a to moc. naprosto jste mě překvapili a zlepšili náladu.

***
zbyla mi látka z letního domečku...a šaty ze sekáče, které jsem vzala taky kvůli látce. nenosila bych...ale ty volánky a potažené knoflíky...no jo, jako tašku jo. na kapsu se hodí.
taška je oboustranná.
pěkné dny přeji. chladnější, vlhčí, tmavší, ale se světlem uvnitř. doma, v sobě...

p.s. myjou si někdy vlasy? aspoň žitnou moukou, hoši, aspoň. nebo nějakým tím rustikálním přírodním mýdlem, hihi.

2 comments:

  1. Taška krásná a nápad s vrchní části šatů skvělý!
    A servis šicí nevídaný.

    ReplyDelete