My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

February 11, 2016

diblík * cheongsam dress





























heleď, a jak jsi jednou psala u mých šatů, že chceš vidět diblíka vyfocenýho v šatech, třeba bez hlavy, tak fakt o tom i přemýšlím, možná někdy příště, že by byl diblík...páč tyhle šaty na zemi na dece moc nevypadaj. a hlavně kvůli diblíkovi to možná udělám, abych pak mohla příspěvek tak nazvat, je to totiž tak strašný slovo, až velkolepě úchylně krásný :D
*
* takže Magdi, diblík to úplně neni, protože světelný podmínky a vytíženost mýho muže a nepřítomnost světla uvnitř a nepřítomnost vhodný bílý zdi a (ne)schopnosti foťáku a moje ostýchavost zase nahrály tradiční dece, ale aspoň tak. 
šaty už mám od loňského podzimu.
* šedá látka od Zubatý, je to pevnější bavlna s něčím pružným, takže to pěkně funguje. střih jsem získala tutaj (nech sa páči) a doplnila rukávy. mimochodem na papavero jsou super střihy, krásně připravené, pohodlně k dispozici, luxus. už dlouho jsem toužila po těchto čínských šatech. přidala jsem rukávy. nedělám v nich ale zas tak moc diblíka, nosím je zásadně ke kalhotům, k těm po švice. hodně jsem stehovala a zužovala, musí to prostě přesně sedět, jinak to není ono.
*
* už jsem dlouho nepsala o tom, co čtu. pořád něco. nejvíc teď o tom, jak dělat Věci. jak se starat o zahradu, jak o včely, jak šít quilty, jak tašky, co a jak kuchtit... teď jsem přečetla jednu knihu beletrie a nebudu ani psát její název, protože to byl fakt hardcore románek, z prostředí komunity Amishů, v angličtině. a tak akorát na procvičení angličtiny to bylo, a za to jsem ráda... na procvičení a na rozčílení fakt dost dobrý. jenže to bylo přísně bezlepkové, a to zas je pro mě plus. poslední roky zásadně všechno bez lepku. žádný dramata, týrání dětí, psů a jiné havěti, zabíjení pavouků, drogy, války a deprese, to fakt nepotřebuju. ale co čtu teď, z toho se těším pokaždé...v češtině už máme přečteno s dětmi dávno, už i trochu povyrostly, ale mamka stále nemá dost, takže teď přišla na řadu zas angličtina, tady. jupí!

kvečeru přijde vhod trocha křehkosti. tahle mě dojímá...
něha nesmírná.


Did you get enough love, my little dove
Why do you cry?

No comments:

Post a Comment