My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

February 2, 2016

mikina * sweatshirt


































* několik dní spolu, jen samy. jela jsem s napěchovaným autem, nezbytnostmi jako je trampolína a kolovrat, krabice s lamí vlnou a taška s vyšíváním a šitím. no a co. se to vešlo akorát.
* spát jak dlouho chceme. nikdo po nás nic nechce, nikdo neječí a neodmlouvá... jak rychle si zvykneme. pak cvičit a skákat a tancovat a nasmály jsme se každý den. spolu si dělat rychlý jídla. povídat a povídat a jít se projít, k lípě a zpátky v mrazivém vzduchu. za oknem se snášel sníh a na krmítko přiletěl i holoubek. to bylo ještě předtím, než se oteplilo.
* stále hudba. zajít si do kavárny na skořicový čaj. sedět a dívat se skrz sklo na lidi a pár aut a na vločky sněhu a barvu nebe za panelákem, jak se mění soumrakem. mlčet a nemuset nic a jen tak upíjet čaj a být. zapomněla jsem nabíječku a klidu bylo dostatek, chvíli v něm spočinout.
* přišila jsem si lemování k mikině, ušitá z metru flísu. ještě že jsem si vzpomněla na to staré tričko, moc jsem ho nenosila, ale k flísu mikiny přesně sedí. vyšít stonek a pár lístečků k tomu.
* vyšívat zas koťátko. milé.
* a večer spolu předeme, dva kolovraty a bezlepková Čokoláda, kde už nás nic nepřekvapí, jen pár nových detailů si můžeme vychutnat. a taky banán s čokoládou prozřetelně ještě před filmem. moc dobře to vyšlo.
* pár dní a i bez nabíječky zas nabito na 200%. akorát ta procenta zas trochu padají při návratu do reality. kopec vyjíždím na třikrát a jen do půlky. auto tancuje, div neskončí v příkopu, pak couvat a zase znovu a zas dolů a stejně jsem to nevyjela. pak, jako by se doma tak nějak zastavil čas. přece nejsem tak nezbytná. ale bylo to jak hodně černej čaj macerovanej několik dní v kyblíku, fakt koncentrát navrchu s trochou plísně. někdo do toho ještě přihodil několik smradlavých ponožek a nakousnutej voschlej lívanec a zasypal to kouskama ořezanejch pastelek. tak asi nějak tak. uf! já vím, že přeháním, ne že by nic nedělali, ale stejně.
* i tak ale mi těch pár dní nikdo nevymaže a příště zase, jupí!!! a doma zůstane nekompromisní seznam instrukcí, co a jak. aby se nic nemacerovalo zas.

věčně oblíbená, na klip se zásadně nedívám... dobrou noc.


No comments:

Post a Comment