My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

April 3, 2016

* na mrkev * carrot bag






















































































* quiltovaná kabelka, dárek. uf, takové dárky jsou skutečně jen pro někoho...někoho velmi speciálního... a jen někdy :)...
* vejde se do ní klidně i kilo mrkve a okurka a ještě jablka. anebo velká šiška tlačenky, ale to ona asi nejí...
* podle časopisu Marina.
* když jsem ji šila, zatoužila jsem po podobné... už ji mám. jaro je prostě v květu...a někdy je v květu u někoho i celý rok, no, hm...já vím :). 
* jenže zjemňovat si svět je prostě třeba. a vlastně pořád.

this bag is so big you can do shopping (not only carrot) with it comfortably. a present for my dear friend.

4 comments:

  1. Ano, zjemňovat a cítit a vnímat, radovat se a být....Markétu znám osobně i celou rodinu. Bydlely jsme téměř deset let proti sobě, přes cestu. Hani, užívej krásné dny Pa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Věru, já vím, že taky neustále zjemňuješ, však je Ti to třeba při práci, kterou zvládáš...obdivuju tvé zjemňování světa. mít Markétu za sousedku, jé, to muselo být hezké. Věru, měj se taky pěkně. těším se zas k Tobě, na fotky a tak.

      Delete
  2. A nad rozkvetlou loukou modré nebe…
    Nádhernej dárek, ten nebude nikdy zapomenutej, hádám…
    rozmar

    ReplyDelete
    Replies
    1. no jo, zase byly slzy a scény, že to nepřijme, že to je moc a tak :)
      a upřímný údiv nad tím, jak je to ušité, jak jsem to dokázala...to se mi líbilo :)
      vždycky má to, co jí ušiju, jako poklad...radost šít pro ni.
      no a Patriko Rozmarko, teď to modrý nebe zase máme a venku už bude jen víc a víc rozkveteno, je to nááádhera...užívej si tu krásu a užívej život a oslav si hezky sebe, všechno nejlepší k narozeninám!!!! ♥

      Delete