My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

April 19, 2016

spolu * together



















































































* měly jsme vývar a maso z bažantí slépky od Sestřičky. Sestřička je zlatá. a jídlo vynikající.
* měly jsme klid a čas a někdo měl i pyžamový den.
* měly jsme sladkou snídani jako vždycky, ovocný talíř. datle nastříháš velkýma nůžkama a jahody všecky napůl. 
* měly jsme granátové jablko a bylo tak svěží...a dvě kytice růžových tulipánů.
* za oknem bylo zamračeno, zima a chvílemi mokro a vůbec nám nevadilo, že nejdeme ven, protože kvůli bolavým zádům a tak.
* měly jsme velký ponaučení. že čím víc si ulítneš do snů a vystavěných zámků a vymalovaných obrazů, který nejsou pravda, o to víc bolí realita. tak radši hned unést tu realitu, pěkně prosím.
* měly jsme hudbu a povídání a vzájemný porozumění a podporu. podporu a zastání jako od nikoho jinýho v životě, za sebe můžu říct a to zcela vážně. děkuju Ti. když se děje nespravedlnost...lidi to vidí...ale není samozřejmý, že se zastanou. jdou dál, vždyť to nemá cenu. já takovou zkušenost nemám, mě se to netýká. ale nepřeháněj, takhle to určitě nebylo. ale ono bylo a bylo to snad ještě horší, než si myslíte. tak si to sama vyřeš, no, však je to tvůj problém. ale někdy je to těžký. někdy ty nespravedlnosti se stávají pak běžnými...průšvih. trápení. no a pak, někdo se zastane a řekne správný slova a zabojuje s tebou společně. zázrak. přátelství. láska.
* bylo předení a pletení a šití, krásný šití. lila len a lila puntíčky, od drahých v obálce na kabátek... luxus.
* měly jsme společný čas, vzácný a naplňující a hojivý jako vždycky.
* a co je těžký, nevydrží. a co je opravdový, je věčný.


5 comments:

  1. Děkuji Ti za čas, kdy můžeme být spolu. S Tebou se cítím být skutečná. Vnímám opravdovou LÁSKU. Děkuji za to, že můžeme společně příst, šít, jíst, povídat si, tančit, smát se, ale i plakat, společně sdílet bolest, která je mnohdy nemalá. Děkuji za vědomí, že je vedle mě někdo, kdo mi naslouchá, potěší mě, když je potřeba, tak se mě zastane, má mě rád takovou, jaká jsem. Tohle je podle mě SKUTEČNÉ PŘÁTELSTVÍ. Děkuji Ti, za Tvou lásku a přátelství. Je to mimořádné, vzácné, luxusní, je to poklad, který je mi velkým darem. Věřím, že když to jde nám, půjde to i ostatním lidem, moc si to přeji. Každý potřebuje lásku a přítele a snad si na to lidi zase vzpomenou a začnou si své přátele hýčkat a nechají se od nich hýčkat, jako my dvě. Miluji skutečné přátelství a s Tebou jej zažívám. Děkuji Ti Haničko.Ř.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nóóóóó... jééééé..... já nemám, nemám slov.
      ani bych neřekla, že tohle všechno...bych si netroufala na ty velký slova. ale když si to vezmu na druhou stranu, směrem k Tobě, takto to přesně cítím taky.
      jsem nesmírně ráda za ten luxus, co spolu máme. za to, jaká jsi, že i já z toho kousek dostávám, je to dar.
      vím, že to máš i s jinými lidmi a oni s Tebou, možná to nejsou desítky, spíš pár... míň, ale zato pořádně. něco vzácného a mimořádného, když můžeme sdílet...díky, díky za to!

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
    4. no tak pořád hledám slova, ještě něco bych chtěla...
      a ještě...mi to nedá, musím napsat. "...bolest... mnohdy nemalá...", tak na to se vykašli :)))
      se v tom nebudem tak moc rochnit, ne? :-)

      Delete