My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

May 14, 2016

v proužku * in stripes



















































* z těchto proužků jsem využila každý ústřižek. šít nové, nebo našívat na staré a tvarovat...pořád tvaruju trička, aby seděla. už jsem si dlouho nekoupila, protože proč kupovat a pak přešívat...rovnou šiju nový na míru, za zlomek ceny koupeného.
* a nestíhám. ale je to jinak. zatímco v posledních letech byl svět jedna velká šmouha valící se kolem a já nestíhala, nestačila, klopotně klopýtala někde na ohonu všeho dění, teď: radost. pořádek. stíhám. někdy i přijdu dřív. je jasno, je čisto, je čas, je klid, protože mám hotovo. ale tvoření se mě drží tak pevně, nestíhám dávat na blog. tohle jsou věci snad přes měsíc starý a mám zas hromadu fotek dalších, nezpracovaných...a radši tvořím. tvořím, rukama proudí euforie a život, látky, nůžky, všechny plody a dary přírody, zelenina, ovoce, kůže, vlasy dětí, tělo mé a těla jejich, kdo potřebuje pohladit a pomasírovat, zalepit říznutí, utřít loužičku krve. děkuju za ně, že můžou, moje ruce drahý, že můžu. k tomu to jaro všude kolem. zázrak zázraků.




...

But kept the bright side

Open your eyes
Along with your mind
It's not so bad
God is love and love is all around

You do the best you can
As it have to be great
Open your arms
Now is the time
To get away with your life
Hold on
And your heart and enjoy the ride

...




 ... my heart flutters, I can breath and can walk, I can see my kids growing, his loving eyes. such a great blessing...thanking for it every day.



No comments:

Post a Comment