My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

June 2, 2016

pyžama * pyjamas













































































* do postele s radostí! pyžamo pro Opi širší, jak chtěla. a pro mě užší, jak jsem chtěla. válčila jsem s množstvím látky, skoro na vršek nezbývalo, až teprve mě napadlo udělat kanýrek z odstřihu ze stran kalhot.
* a poslouchám Kieslowski, třeba tuhle. fascinuje mě ...až budou padat z oblohy * kapky medu na nohy * zasypu tě lučním květem... no jo, květy, to je moje :) 
* v nadpisu písně je proklik a tam se dá pustit ta píseň.

Kieslowski: Zelený 




Naliju ti zelený 

v porcelánu oděný 

čaj s trochu jasmínu
Naliju ti zelený 
v porcelánu oděný 
čaj s trochu jasmínu

Pak lehneš si a zapomeneš 
(lehneš si a zapomeneš)
pod platanem ve stínu
(lehneš si a zapomeneš)
Pak lehneš si a zapomeneš 

pod platanem ve stínu

Až padat budou z oblohy 
kapky medu na nohy 
zasypu tě lučním květem
Až padat budou z oblohy 
kapky medu na nohy 
zasypu tě lučním květem

Pak položím tě vzpomenu si
(položím tě vzpomenu si) 
budu otcem i tvým dětem
Pak položím tě vzpomenu si
(položím tě vzpomenu si) 
budu otcem i tvým dětem

....

No comments:

Post a Comment