My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

May 14, 2017

jarní polštáře * spring pillows































*

snad už opravdu to jaro přišlo?
ráno do postele kytky, co natrhali na louce. kvítky řeřišnice byly tak krásně svěží, jejich jemný odstíny a kapičky vody... ale udržela jsem se a nejedla je :-)
malý dárečky k svátku maminek. to nebylo tak vždycky, ale časem se nějak dovtípili, naučili. díky za to. protože když je to tak, jak má (aspoň někdy :), je krásné být maminkou.
potřebujeme na sebe myslet, na sebe sama a navzájem na sebe.
nejhezčí to je v lese. dneska mě vzal Chlapec, Sokol milený na kopec na Dračí skály a ukázal mi Dračí jeskyni, kterou objevil. vylezl na vrcholek, koukal do kraje a křičel mami, to je hustý!!! 
podívej, tady pod skálou se asi schovávají zvířata. je tady takovej pelíšek, sem neprší.
hele, a tady je nora!
tolik objevů.
vzduch je zase více plný zeleně a tohle období, když listy přibývají, miluju. každý rok si to vychutnávám.
ochutnala jsem pár lístků a přemýšlím, jakou kapsu odepínací, oblíkací přes běhací sukně si ušiju, abych si mohla pastvu nosit domů.
vzduch plný radostného ptačího zpěvu, hudba v uších a mix běhu a tance na lesních cestách. ve slunečních paprscích se hned jinak běží a i tancuje. to mě v zimě nenapadlo.
setkání s Mužem u rybníka, klidné rozjímání a věty nad vodní hladinou a zpátky za ruku. to je taky svátek.
díky za dnešní den.

*

6 comments:

  1. Á, ležet v louce...
    Já měnila ložní a my dnes budeme mít na růžích ustláno. ♥
    Příjemný týden a hodně sluníčka,
    J.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jé, já chci taky na růžích ustláno. miluju pocit čistě převlečené postele.
      ať se vám dnes hezky spí a taky přeji hezký týden!
      H.

      Delete
  2. My dělali na zahradě oheň, zrovna když přišla přeháňka. Seděli jsme u ohně dál a zpívali o slunci. Byli jsme promočení naskrz,ale spokojeni a osvěženi. I to k jaru patří, pořádně zmoknout, běhat v dešti...
    Spíme s motýlkama :-))
    Z.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zuzko, to je radostný obraz, zpívat o slunci, když prší, promočení, ale spokojení :) úplně to vidím a je to veselé :)
      s motýlkama, to je hezký :)
      my teď s kytičkama, a pak, pak zase s jinýma kytičkama budeme spát.
      přeju hodně radosti, ať prší, nebo slunce svítí.
      H.

      Delete
  3. Slova těší srdce a obrázky oko. Luční kvítí je ze všech nejkrásnější.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozmarko ♥
      mě teď taky potěšily Tvý slova tady a ještě v mailu. díky.

      Delete