My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

May 12, 2017

květinové jaro * blossom spring































* nedávno jsem si dodělala šálku, jen takovou úzkou, jarní. anebo předjarní. a donedávna jsem ji i nosila. než to vyfotím a dopravím fotky sem, na blog, mi to chvíli trvá, no. někdy i větší chvíli. například dvoje šaty z loňska tu ještě nejsou. snad je vyfotíme dřív, než je onosím...
* ale včera a dnes...že by? že by....už? včera bylo u nás tak krásně teplo, ááááách! konečně jaro? budu jen ráda, když tu šálku už nebudu nosit.
krásný jaro přeju všem.

4 comments:

  1. Hani, ta je krásná. Ta se určitě ještě bude hodit. To jaro nás vždycky naláká a pak zase uteče. Je letos nějaké rozverné :-)
    Užívejte dní, Zuzka

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju. mně se kytičky líbí, i když je to háčkování pro prvňáka :-)
      tento způsob jara...no víme. rozverné až rozmarné jaro je to. ale o to víc hltám teď těch pár paprsků, co se ukazujou, je to radost.
      hodně radosti, Zuzko, Hanka

      Delete
  2. Šálka je nádherná, babička vždy chtěla něco přes ramena, i když ráno vstávala, honem něco přehodit a já už jsem taky taková, je příjemné mít teplo na krku, takže šálky šátky je celoroční záležitost. A dobře se háčkují i pletou, takže se snažím mít i nějaké v zásobě, je-li třeba dárek..
    Krásné jaro, Haničko.
    Bohunka

    ReplyDelete
    Replies
    1. to je hezká vzpomínka na babičku. taky mám ráda šály a mám jich...no, pár :) poslední dobou jsem si je spíš šila jen tak jednoduše z pruhu látky, je to rychlé. ale na dvě jsem si i upředla vlnu a pak uháčkovala.
      hezký dny, Bohunko.

      Delete