My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

September 19, 2017

svátek Malina * name day Malina




















































































































* chtěla šaty. vybrala si látky i střih. ale netušila, že je šiju už teď, utajení se povedlo, takže byla překvapená. vejskala nadšením.
* legíny jsou stále potřeba. na ty žluté jsem obarvila látku v mikrovlnce. milovnice žluté byla nadšená.
* bavlněný šál jsem barvila přírodně zlatobýlem.

* she wanted these dresses. she chose fabrics and pattern. but she didn´t know I sewed it that time so she was surprised.
* she needs leggins all the time. for that yellow ones I dyed fabric in microvawe. a lover of yellow was very happy.
* cotton shawl is dyed naturally with golden rod.




4 comments:

  1. Vždycky když vidím to Tvé krásné oblečení ušité, přemýšlím jak to musí být nádherný pocit oblékat svou rodinu, vidět je, jak to nosí a jak jim to sluší..
    To je to teplo domova, každý to umíme předávat jinými kanály :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ano, mě to neskutečně hřeje u srdce, když je v tom oblečení vidím, když je oblékám. od spodního prádla po kabáty...je to dobrý pocit.
      a každá tu lásku předáváme tak, jak jen umíme, tak jak to píšeš, Zuzko. Ty zase učíš svoje děti doma a to je taky ohromný dar a péče, kterou jim dáváš. obdivuju Tě. ♥

      Delete
  2. Se nedivím, že vejskala nadšením :-).
    Hezky Ti to šije i ty pružný materiály. Já to zkoušela několikrát a nejde mi to hladce, neni to radost pro mě takhle. Nemám špatnej stroj, ale tohle mi na něm nejde. Tak už si vyhlížím overlock a těším se, že se pustím do oblečení.

    ReplyDelete
    Replies
    1. vejskala, a teď to hlavně pořád nosí, to mě opravdu blaží :-)
      se strojem jsem velice spokojená, jak šije. ten minulej to takhle krásně nezvládal. mám normální šicí stroj a používám overlockový steh. přeju hodně štěstí s overlockem!

      Delete