My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

September 5, 2017

venku * outside
























































































































































* já a Sokol. tyhle prázdniny jsme si hodně užili. jezero. a další jezero a ještě a ještě. bylo to léto jezer letos. běhání v lese ale bylo nejlepší. aspoň pro mě. neskutečná radost. objevila jsem Vyhlídku a ukázala jsem mu ji jako poklad. vidíš na protější stráně a hory, vidíš obzor a město a vidíš i v dálce velkou horu nad Velkoměstem. domečky dole a stromy všude a krávy, jak se pasou. vidíš dravce, jak plachtí. vidíš listy, jak se lesknou v záři slunce.
* od tý doby jsme pokaždý běželi na Vyhlídku. pak máme svoje Osudové místo, to je taky taková vyhlídka. Osudové místo je Sokolovo pojmenování :)
* ke štěstí je dobrý, že můžu žít. dýchat a chodit. běhání, no to už je naprostej luxus a štěstí, který mi tryská z každý buňky až vysoko nad hlavu. a běhat letním lesem, sbírat hrsti borůvek, malin, ostružin, brusinek, tak jak to postupně dozrávalo, moct se napást jako zvíře a taky tu spoustu zvířat poznávat a pozorovat, dýchat nádhernej voňavej vzduch a vnímat slunce, Zemi...já neznám asi větší blaho.
* moct tohle všechno prožívat ještě z dalším životem, co vzešel z toho mého...moct i trochu cestovat a poznávat jiné krajiny, přírodu...tohle bylo nesmírně krásné léto ♥
* teď už zase jsou moje běhy víc promeditované a tiché, nikdo už většinou nebrebentí...ono to ale oboje má svoje. zase se budu těšit, že někdy o víkendu se mnou docent Brebent poběží.
* poslední dvě fotky fotil Sokol a byl na ně strašně hrdý. prej mami, dej ruce nahoru jako baletka.


No comments:

Post a Comment