My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

October 13, 2017

polštář z hexagonů * hexagon quilt pillow











































































* hexagonový polštář. už nějakou dobu ho mám dokončený, jen jsem nějak neměla čas zpracovat fotky.
* hexagony mě baví, mám totiž ráda včely :)
* polštář je proquiltovaný, uvnitř je příjemná měkká vrstva arachne, což není polyester, ale měkkoučká tkanina s obsahem bavlny, pro polštář jako stvořená.
* ještě nějaké hexagony mám. takže jsem hned potáhla víc knoflíků a asi bude ještě jeden hexagonový...někdy, no.

* hexagon quilted pillow. I have finished it for some time just didn´t find the time for adjusting photos.
* I love hexagons because I do love bees :)
* I is quilted, there is very soft and cosy cotton fabric inside, the best for the pillow.
* I still have some hexagons so I made more buttons and maybe I will make another pillow...sometimes...

2 comments:

  1. Je překrásnej!!! Nádherný výběr látek...

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju, Rozmar. moc si tyhle květinky užívám, všechny společně. však víš...:) mě znáš :)
      krásný víkend přeju na Kopec! ♥

      Delete