My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

November 15, 2017

vlaštovková deka * swallow blanket
























































































* a new swallow blanket.

* nová vlaštovková.
už cítíte ve vzduchu Vánoce? ne ten stres a shon, ale útulno a hezko a teplo kolem srdce...? já mám shon. mám ho ráda většinou, protože to jde. ale jsou chvíle společný, kdy si uvědomím, co je hlavní. že se máme. tu podstatu všeho. a to mám nejradši.
*



5 comments:

  1. Kdyby nebyl shon, nevěděli bychom že je klid, že? Taky mám ráda to i to a nejlépe vyváženou kombinaci :-)
    Jen si pod tu deku zalézt..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo to máš pravdu! někdy mi dá práci to vyvažovat...ale ono to nejde dlouho nechávat nevyvážené, vždycky by se to nějak projevilo, vymstilo...takže lepší číst znamení, a trpělivě vyvažovat, ladit...a pravidelně si zalézt pod nějakou měkkou pěknou teplou deku :-)
      Zuzko, měj se krásně.

      Delete
  2. Opravdu nádhera. A ty polštáře.. úplně zvou k pohodlíčku..
    Krásné dny.
    Bohunka

    ReplyDelete
    Replies
    1. díky moc, Bohunko. jo, to zvou, ale moc často na nich nespočinu :-) ale dohání to tu za mě rodina :-)
      měj se pěkně ♥

      Delete