My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

January 8, 2018

moje běhy: prosinec * december running











































* snow sugar everywhere and Mozart in my headphones...it was a fairytale ♥


* všude pocukrováno a Mozart ve sluchátkách...pohádka to byla ♥


* I ran on some new places on the top of the hill. there was so beautiful view. villages, church, meadows and far hills...


* běžela jsem na nová místa po hřebeni kopce. byl tam tak krásný výhled. domečky a vesnice, kostel a daleké hory na obzoru...

* ale jinak, co si budeme povídat, to moje běhání teď v zimě...NIC MOC! strašně se těším na jaro, už aby bylo teplo a sluníčko....  
* tady u nás je mokro, hodně prší a v lese jsou louže a bláto, mnohem víc než loni, se mi zdá. a já zimu moc nemusím. a mokrý boty už vůbec ne. a po silnici běhat mě nebaví. takže je hodně doma v kurzu jógamatka a trampolína, protože pohyb prostě být musí. pro dobrou náladu a tak ♥.

* but honestly, my jogging this winter...nothing gggglamorous! I am looking forward to a spring, please come quickly, I need some sun and warm...
in our forest here is so wet and puddles and mud everywhere. I do not like cold. and I do NOT like wet shoes at all! and I am not happy running on the roads... so I use daily my yoga mat and trampoline because I must move for a good mood...♥

* no a na Tři krále... byl tu aspoň Kašpar. a udělal si korunu...no je to vidět, z čeho. Kašpare, promiň 😊😳 

No comments:

Post a Comment