My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

April 29, 2017

ledňáček * hockey boy





































































* brácha měl narozky. asi žádný muž kromě Muže na mě nemyslí tak jako brácha. asi žádný muž kromě Muže se o mě tak nestará. 
samozřejmě v první řadě se brácha stará o svou ženu, jasně. a o svý děti. stará se tak, že je to dojemný. je neskutečně pracovitej. postaví dům a pak druhej, vydělá, zařídí, doveze, čte přání z očí. pro svý blízký by se přetrh. miluju to, když mluvím s jeho Ženou a ona povídá, co pěknýho jí zas koupil, jak se o ni stará. jasněže taky někdy zmíní, jak si zrovna neporozuměli, jak je udřenej a v práci má stres. to je všude. ale když je vidíš, jak přijede upracovanej a hned k ní jde pro pusu a pro objetí.... je to radost. 
* je moc důležitý, starat se o ty svý, nešidit to. a protože v první řadě tohle je jasný, že má toto splněno...a protože i já mám doma splněno, protože nikdo z našich nestrádá, protože je naprosto jasný, jak to máme mezi sebou a hranice jsou daný, můžeme pak my dva úplně bezpečně být i brácha se ségrou. jsem šťastná. kdy a s kým tohle můžu? mít jeho za bráchu je skvělý. je to silnej velkej chlap, dospělej v činech i myšlenkách, ale přitom s jiskrou malýho dítěte. taková radost ze života. touha někoho dalšího potěšit. občas mi zavolá, ptá se, jak se mám. co dělám, co potřebuju. on nenamluví litanie, nepovídá romány. i když od jeho Ženy vím dobře, na co všechno by si mohl stěžovat, nestěžuje si. nehrne na mě žádný odpady. povíme si, co a jak, nasmějeme se a pak zas se nějakou dobu věnujeme tomu svýmu. a já zas od jeho Ženy spíš mám informace, co a jak v rodině. je krása mít takovouhle rodinu - tím míním, že je za tu skutečnou rodinu považuju.
* je to dojemný, to jeho starání. kolikrát už mi způsobil slzy v očích nějakým velkým nečekaným dárkem. on totiž rád dělá lidem radost. pak slzím, jsem v rozpacích a on má pusu od ucha k uchu. 
* s mým Mužem jsou velký kámoši. hodně nám pomohl, když bylo potřeba, bez řečí, bez očekávání. 
* a tak ta taška, to byla vlastně maličkost. jak se blížily jeho narozeniny, sondovala jsem jako vždycky u jeho Ženy a ta mi dala tip, ohromnej tip. brácha hraje hokej, několikrát týdně má tréninky a o víkendu zápasy...je nadšenej. a miluje obrázek malýho kluka na bruslích z nanuka ledňáčka.
* a bylo to. jeho Žena mu objednala tričko s klukem ledňáčkem. a já, já jsem vyšívala na tašku. Muž pískoval na půllitr ledňáčka (a já ho zapomněla vyfotit, sorry) a Chlapec nakreslil vlaječku. Dívka malovala přání, ona to ohromně umí. tryská to z ní tak nějak samo, miluju to.
* do tašky jsem zabalila pytel zvláštní fitness výživy, co bráchovi vždycky dávám...jemu se to moc hodí, zvlášť od tý doby, co měl tu nehodu s nohou na tréninku. pak několik balení jeho oblíbenejch karamelovejch sušenek. 
* měl velkou radost. a my taky :-)


1 comment: